dimarts, 10 de juny del 2014

Grans publicistes de grans multinacionals.

La bona publicitat funciona molt bé. Fins al punt de fer-nos perdre de vista els principis (de manera temporal, espere).
 

Hui estic realment admirat de veure per les xarxes socials com valencians, que jo tenia per ferms defensors de la nostra llengua, es conformen amb "quatre" paraules en valencià en un anunci d'una multinacional de mobles.
Aquesta megaempresa obrirà una botiga al País Valencià aquest mes i fins ara tota la publicitat que ha fet a València és en castellà. De fet, l'anunci és en castellà, exceptuant el toc graciós i folklòric d'uns suecs intentant pronunciar uns mots en valencià. Aposte que tota la retolació de la nova botiga serà exclusivament en castellà i que el valencià no ha sigut un requisit en els processos de selecció del seu personal.
La mateixa multinacional té diverses botigues a Catalunya, on tota la publicitat i la retolació és exclusivament en la nostra llengua.
De veritat us conformeu amb "quatre" paraules? Digueu-me que no.
Tot això sense entrar en el debat de què significarà l'obertura d'aquesta botiga per al sector del moble valencià... 



Pep Pont

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada