La bona publicitat funciona molt bé.
Fins al punt de fer-nos perdre de vista els principis (de manera
temporal, espere).
Hui estic realment admirat de veure per les xarxes socials com
valencians, que jo tenia per ferms defensors de la nostra llengua, es
conformen amb "quatre" paraules en valencià en un anunci
d'una multinacional de mobles.
Aquesta megaempresa obrirà una botiga
al País Valencià aquest mes i fins ara tota la publicitat que ha
fet a València és en castellà. De fet, l'anunci és en castellà,
exceptuant el toc graciós i folklòric d'uns suecs intentant
pronunciar uns mots en valencià. Aposte que tota la retolació de la
nova botiga serà exclusivament en castellà i que el valencià no ha
sigut un requisit en els processos de selecció del seu personal.
La mateixa multinacional té diverses
botigues a Catalunya, on tota la publicitat i la retolació és
exclusivament en la nostra llengua.
De veritat us conformeu amb "quatre"
paraules? Digueu-me que no.
Tot això sense entrar en el debat de
què significarà l'obertura d'aquesta botiga per al sector del moble
valencià...
Pep Pont
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada